piątek, 13 listopada 2015

Szybki powrót.



https://www.youtube.com/watch?v=toYMJ-R4ZXM

2 komentarze:

  1. wystarczą te dwa ostatnie. Ja bym tak zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wywalił ostatnie, nawet nie wiesz jak S. ciężko bez pozowania złapać, plus to że to była na prawdę poważna rozmowa, robiłem, kręciłem, i nie wiem jak z obróbką żeby było dobrze, B/W odpada a ze wszystkich cudów rezygnuję powoli łącznie z cięciem kadru w PS, staram się już od dłuższego czasu tak robić żeby w wizjerze mieć wszystko co ląduje tutaj. A możesz napisać dlaczego pierwsze nie gra Ci? Może da coś do myślenia, widzę że stylistycznie odbiega, ale wszystkie trzy to sto procent naturalizmu. Mam nadzieję że to jasno napisałem, przebudziłem się dopiero, ta pogoda mnie zniszczy. Odbiegając, co ja wczoraj przegapiłem, teraz to chyba z włączonym aparatem chodzę non stop...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy